امروز یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۳ جولای ۲۰۱۷
باشگاه گردشگران هتل‌های زنجیره‌ای پارس افتتاح شد تخفیف‌های ویژه برای وفاداران به سفر

باشگاه گردشگران هتل‌های زنجیره‌ای پارس(كلوپ مهمانان وفادار) روز دوشنبه با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، هتلداران‌، آژانسداران‌، نمایندگان هلدینگ‌های تخصصی گردشگری، راهنمایان تور‌ و دیگر فعالان گردشگری افتتاح شد.
جمشید حمزه‌زاده- مدیرعامل شركت سرمایه‌گذاری هتل‌های پارس- در ابتدای سخنانش، گزارشی از اقدامات انجام‌شده برای بهبود خدمات‌رسانی هتل‌های پارس و همچنین ارتقای سطح رفاهی و حقوقی کارکنان این گروه هتلی ارائه کرد و گفت: به‌زودی بزرگ‌ترین لابی كل هتل‌های كشور در هتل پارس مشهد به مساحت ‌١٦٥٠ متر مربع افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به استفاده از نرخ شناور در هتل‌های پارس ادامه داد: هر سال از طریق…

ادامه مطلب

رئيس ستاد برگزاري سمينار و جشنواره برند در گردشگري: برگزاري جشنواره برند در گردشگري، حرکت نوين علمي در اين صنعت است

هدف جشنواره‌ و سمينار برند در گردشگري به عنوان حرکت نوين علمي در برندسازي تعريف مفهوم برند در گردشگري براي اهالي اين صنعت است.

به گزارش ميراث‌آريا (chtn)، به نقل از کميته اطلاع‌رساني جشنواره، «مهدي اسدي»، رئيس ستاد برگزاري سمينار و جشنواره برند در گردشگري با بيان اينکه نداشتن برند در گردشگري يکي از مواردي است که همواره دغدغه متوليان و فعالان صنعت گردشگري کشور است، افزود: برگزاري اين جشنواره‌ها که با حضور افراد دانشگاهي و کارشناسان داخلي، خارجي صورت مي‌گيرد نخستين گام براي توليد محتوايي از برند گردشگري است .

وي با بيان اينکه متاسفانه…

ادامه مطلب

برند گردشگري، چرا و چگونه؟

هريک از ما بارها و بارها با واژه برند برخورد و حتي از آن استفاده کرده‌ايم. اما برخي از ما واقعا معني و مفهوم «برند» را مي‌دانيم و آيا مطمئن هستيم که اين واژه را درست يا نا‌به‌جا مورد استفاده قرار داده‌ايم؟

برند تنها يک نام نيست بلکه يک نشانه‏، سمبل يا آرم گرافيکي نيز دارد که منحصر به فرد است. هدف از ايجاد يک برند نيز، چيزي فراتر از فروش کالا يا ارائه خدمات است.

برند علاوه بر اين‌که سهم بازار را تحت تسلط خود دارد، براي رشد کسب‌ و کار هم راه‌هايي را…

ادامه مطلب

اهميت همه‌جانبه برند در توسعه تجارت کشور

يکي از اعضاي هيات علمي دانشگاه گفت: يک برند گردشگري اگر خوب طراحي شود فقط منحصر به گردشگري نخواهند ماند بلکه تمام تجارت آن را در بر خواهد گرفت.

«حميد ضرغام » با بيان اين مطلب در گفت‏وگو با خبرنگار ميراث‏آريا(chtn) افزود: داشتن يک برند کمک موثري براي ارائه و معرفي تصويري کلي از يک منطقه گردشگري و جاذبه‏هاي خاص آن است.

وي تصريح کرد: اخلاق، رفتار، سوابق تاريخي و ويژگي‏هاي معيشتي غالب مردم ساکن يک کشور، و اخلاق‏هاي قومي و سنتي مجموعه‏اي از عوامل مختلف در انتخاب يک برند تاثيرگذار در گردشگري است.

ادامه مطلب

برند تکرار يک نام موفق در صنعت گردشگري است
به اعتقاد مديرعامل شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي فلامينگو برند در شاکله استانداردهاي جهاني هنوز در کشور ما شکل نگرفته است.

«رقيه حاتمي‌پورفرشي» با بيان اين مطلب در گفت‌و‌گو با ميراث‌آريا (chtn) اظهار داشت: بر اساس معيارهاي جهاني برند گردشگري به خاطر آوردن و يا تکرار يک نام موفق در گردشگري، خاطرات سفرهاي دلنشين و خدمات منطقه‏اي و بين‏المللي در خورشان و دلپذير است.

مديرعامل شرکت خدمات مسافرتي فلامينگو افزود: يک برند زماني موفق است که بتواند استانداردهاي جهاني را منطبق با فرهنگ بومي يک منطقه به گردشگران ارائه دهد.

وي تصريح کرد: اگر…
ادامه مطلب

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کيش تاکيد کرد لزوم پايبندي به استانداردهاي علمي در همايش برند
معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد کيش، در آستانه برگزاري اين همايش بر لزوم پايبندي به استانداردهاي علمي در همايش برند تاکيد کرد.

«علي فعله‏گري» با بيان اين مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ميراث آريا(chtn) اظهار داشت: برند در دنياي تجارت امروز به خصوص در صنعت گردشگري بسيار اهميت دارد و کشورهاي توسعه‏يافته گام‏هاي بزرگي در اين رابطه برداشته‏اند.

وي کيش را يکي از برندهاي گردشگري ايران خواند و بيان کرد: برند يکي از مسائل مهم و توسعه‏اي کيش است و سازمان منطقه آزاد کيش در اين رابطه از مشاوره اساتيد دانشگاهي معتبر بهره‏برداري مي‏کند.

ادامه مطلب